مزایای هموژنایزر التراسونیک

نمایندگی فروش دستگاه التراسونیک


سابقه علمی شرکت فناوری مافوق صوت به سال 1382 باز می گردد و در سال 1388 این شرکت تاسیس شد. در حال حاضر بعنوان مجموعه تحقیقاتی، تولیدی و تخصصی در زمینه تکنولوژی اولتراسونیک قدرت شناخته شده است. این مجموعه در جهت پیشبرد انواع پروژه های مختلف دانشگاهی، تحقیقاتی و صنعتی فعالیت دارد. از جمله فعالیتهای آن می توان به طراحی مفهومی، نوشتن پروپوزال، طراحی مهندسی و ساخت آزمون و صحت یابی اشاره کرد. امروزه استفاده از دستگاه‌های التراسونیک در صنایع بزرگ و کوچک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و جزء مهمترین تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می‌شوند. برای همگن سازی انواع مواد از جمله نانو نقره و CNT به کار می‌روند. این دستگاه بسیار پر کاربرد است و می‌تواند عملیات همگن سازی را انجام دهد. کیفیت این محصولات بسیار بالاست و برای خرید آن ها می توانید به شرکت مافوق صوت که نمایندگی فروش دستگاه التراسونیک است مراجعه فرمایید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد قیمت این دستگاه، ویژگی ها و مزایای آن بیشتر آشنا شویم.


نمایندگی فروش دستگاه التراسونیک مافوق صوت


دستگاه‌های التراسونیک امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه شده اند. امروزه شرکت مافوق صوت با استفاده از تجربه و تخصص نیروهای ایرانی توانسته این دستگاه را با توان های مختلف به بازار عرضه کند. این دستگاه بسیار پر کاربرد است و در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. بر اساس تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و کاربردهای فراوانی دارد. در زمینه‌های تحقیقاتی و علمی از جمله دامپزشکی، کنترل غذا، نوشیدنی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول انواع مختلفی دارد که شما با مراجعه به قسمت محصولات میتوانید آنها را مشاهده و با توجه به آزمایشگاه و یا صنعت خود دستگاه را با توان های مختلف تهیه کنید. این دستگاه در آزمایشگاه به عنوان تبدیل کننده جریان الکتریکی به مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد. به راحتی می‌توانند محلول ها را همگن سازد. این دستگاه در فرکانس بالا تولید نوسان می‌کند بنابراین شما هنگام کار با آن باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که ما در مطالب قبلی در مورد آنها صحبت کرده بودیم. مجموعه مافوق صوت که نمایندگی فروش دستگاه التراسونیک است انواع دستگاه التراسونیک برای حجم های مختلف از یک سی سی تا ۵۰۰۰ سی سی را طراحی کرده است.


این دستگاه ها برای ابعاد مختلف صنعت استفاده می‌شوند. برای اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید از طریق واتساپ، تلگرام و یا سایت مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. این دستگاه در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، چین و سوئیس استفاده می‌شود. شرکت مافوق صوت توانسته این دستگاه‌ها را به کشورهای مختلف صادر کند.


خرید از نمایندگی فروش دستگاه هموژنایزر


برای خرید انواع دستگاه التراسونیک می توانید به قسمت محصولات مراجعه فرمایید و یا اینکه با مشاورین ما در مافوق صوت ارتباط برقرار کنید. اطلاعات لازم در مورد هر یک از دستگاه ها را دریافت نمایید و سوالات خود را مطرح کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت پاسخ را در اختیار شما قرار دهند. شما می توانید از طریق ایمیل، تماس های تلفنی، واتساپ و یا تلگرام سوالات خود را با ما در میان بگذارید. برای خرید می توانید به قسمت محصولات بروید کالای مورد نیاز را انتخاب و در سبد خرید قرار دهید. شرکت مافوق صوت علاوه بر دستگاه‌های هموژنایزر التراسونیک، محصولات مختلف از جمله انواع تنشزدای التراسونیک و محصولات دیگر را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.شرکت توسعه فناوری مافوق صوت با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا و کمک متخصصین ایرانی دستگاه هایی با کیفیت مطلوب و مورد مفید را به بازار عرضه کرده است

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید